Apresentaçom em Compostela dum protocolo contra as violências machistas nos movimentos sociais

Difundimos esta interessante convocatória que terá lugar amanhá em Compostela, às 12.00 na Libraría de Mulleres Lila de Lilith, rua travesa 7.

“Prezada companheira,
Como sabes, as agressons sexistas nos movimentos sociais som umha realidade quotidiana. Nom se trata de episódios isolados, nem raros, muito menos extraordinários. Ao contrário, fam parte das dinámicas relacionais e, de tempos em tempos, acontece umha de extrema gravidade, como umha violaçom ou agressom sexual evidente, ou agressom física … mas estas, insistimos, só emergem dumha situaçom estrutural de grupos e de organizaçons patriarcalizadas, e algumhas entendemos que é hora de começar a intervir de maneira sistemática e organizada.
Para começar a fazê-lo, um grupo de companheiras do movimento feminista começárom a trabalhar há mais de um ano. O resultado deste trabalho é um documento que contém um Protocolo de Açom contra as Violências Machistas nos movimentos sociais.
Neste documento analisam-se as violências, fornecem-se diretrizes para identificá-las em todas as suas dimensons e formas, orientam-se açons para atendê-las quando ocorrem, para preveni-las quando ainda nom ocorrem e para acompanhar as mulheres que as sofrem (que as sofremos, de facto). Em resumo, para contribuir para o processo de despatriarcalizaçom da esquerda.
Depois de preparar o rascunho, de vários debates e contribuiçons em assembleia, o documento foi aprovado e queremos compartilhá-lo contigo e com todas, portanto decidimos fazer umha apresentaçom pública, que será no próximo sábado 19 de janeiro, às 12h00, na Libraria de Mulleres Lila de Lilith (Rua Travessa nº 7, em Compostela).
Esperamos que a ocasiom seja outra oportunidade para nos encontrarmos e que podamos contar, debater, expressar e celebrar esse novo passo no caminho que temos por diante?

E mais nada, salvo insistir na necessidade de te ver, de nos ver e acompanhar. Enviamos-te um enorme abraço lilás”.

Deixa un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.