Hoje, primeiro dia de outubro começa umha nova greve de fome nas prisons do estado espanhol.
Esta greve procura o mesmo obxetivo que a greve de fome que tivo lugar o passado primeiro de maio, exigir o cumprimento da seguinte táboa de 12 pontos.
· O fim das torturas, agressons e tratos vexatórios, degradante e da impunidade dxs carcereirxs na sua prática em todas as prisons do estado espanhol.
· A erradicaçom dos FIES, aboliçom do chamado regime especial de castigo, e fechamento absoluto dos departamentos de isolamento.
· Fim da dispersom dxs presxs.
· Que os serviços médicos nom estejam adscritos a Instituiçons Penitenciárias, se nom que sejam independentes delas.
· A aplicaçom imediata dos artigos 104.4 e 196 RP a todos xs enfermxs crónicxs sem que exista requisito de que entrem em fase terminal.
· Em relaçom axs enfermxs mentais exigimos que sejam tratadxs adequadamente em lugares apropriados para isso e nom nos cárceres.
· Que os programas com metadona, tratamentos psiquiátricos, etc. vaiam acompanhados de grupos de apoio, terapeutas, etc. Independentes das Instituiçons Penitenciárias .
· Que tenha abertura de investigaçom, esclarecimento e delimitaçom de responsabilidades por xs companheirxs mortxs nos cárceres do estado espanhol.
· Que as estruturas carcerárias abram as suas sala de aulas, o cinas, academias, etc.
· Acessos formativos e culturais para xs presxs que tratam de irrecuperáveis
· Que os módulos de respeito não sejam utilizados como montras.
· Que se deixe de cachear integralmente às famílias e amizades visitantes.
· Exigimos aos tribunais, forças de segurança do estado e repressorxs várixs que nom criminalizem a solidariedade entre pessoas.