[Madrid] Operativo policial registra várias vivendas de ativistas

A polícia efetuou esta manhá vários registros na cidade de Madrid co objetivo de deter a pessoas impicadas nos protestos contra o G20 na cidade alemá de Hamburgo. O operativo tivo lugar em vários estados simultaneamente, França, Suíça, Itália e Espanha. No caso de Madrid forom registradas tres vivendas, duas no bairro de Carabanchel e outra na rua Bravo Murillo. Outras tres pessoas forom identificadas na França, duas em Itália e outra em Suíça.

A policía alemá, que dirige o operativo, despois do G20 criara umha web com fotografias de ativistas que participaram nos enfrontamentos co fim de indentificar e deter aos implicados. Forom moitas as pessoas detidas aqueles dias e algumhas as que acabarom em prisom, quedando abertos ainda processos judiciais.

Há um mês o Estado Alemá comunicou que ainda estava a procurar ativistas por Europa que participaram nos protestos do passado mês de julho. Neste marco de colaboraçom internacional entre polícias europeas tenhem lugar estes registros. Recordemos o caso dos atracos na cidade de Aachem(Alemanha) polo qual segue umha companheira presa. A colaboraçom dos diferentes corpos policiais europeos facilitou daquela a identificaçom de várias companheiras em distintos estados. As responsabilizarom dos feitos a través dumhas provas de adn.

A operaçom segue aberta. Procuraremos ir atualizando a informaçom.

Deixa un comentario