Marea Atlántica prohibe a festa de fin de ano na Insumisa

Os compañeiros do CSO A Insumisa acaba de comunicarnos a cancelación da festa de fin de ano que tiñan programada para mañán, porque os vendidos da Marea Atlántica non lles deixa celebra-la. Lembremos que 3 dos concelleiros de Marea (Xiao, Rocío e Sande) non so participaron, senon que mesmo okuparon o CSO das Atochas no ano 2008 e participaron nas festas de fin de ano que se fixeron nesta okupa co goberno bipartito do PSOE e o BNG. Asimesmo, tamén no CSO Palavea se celebraron festas de fin de ano sin que o PP puxese ningún inconvinte.

Como podedes ver, o escrito está asinado por Carlos García Touriñán que xa era o Director de Seguridade e Movilidade que tiña o PP (Marea Atlántica non o quiso mudar porque están moi contestos coa súa labor, así como tampouco mudaron o xefe da Policía Local, Jose Antonio Brandariz). Gaña uns 60 000€ ó ano, a pesar de que Marea prometera que ningún membro do goberno podía gañar máis de 40 000€ e presuntamente ten bastante que ver coa trama de corrupción da Pikachu. Mirade este auto da xuiza Pilar de Lara:

Auto da Xuiza Pilar de Lara de data 15 de marzo de 2015:

“Igualmente, de entre  tales correos, llaman la atención los  intercambiados :

– de una parte, entre  JULIO FLORES, ( imputado, entre otras cuestiones por las irregularidades producidas con relación al concurso de mantenimiento biológico del Acuario de Coruña ) y   CARLOS GARCÍA TOURIÑAN, Director del Área de Seguridad y Movilidad del  Ayuntamiento de A Coruña

-y   de otra , entre el SR FLORES y   FRANCISCO ESPIÑEIRA, delegado de la VOZ DE GALICIA, en CORUÑA; todo ello por las conexiones y la luz que puedan arrojar   sobre   el episodio   padecido por ANTONIO PEREZ CRIBEIRO, jefe de biología del Acuario de Coruña,   cuando fue detenido el pasado día 30 de octubre de 2014   en circunstancias ciertamente anómalas por diversos agentes del cuerpo de la policía local de Ferrol , dirigido por EMILIO MARTINEZ , y el denunciado ensañamiento periodístico  producido con la difusión de     información falaz por la VOZ DE GALICIA, cuyo delegado  en CORUÑA es FRANCISCO ESPIÑEIRA, quien según sus compañeros de profesión, sería la persona que habría conseguido se le filtrara el atestado policial elaborado por la comisaría del cuerpo nacional de policia de Ferrol sobre la detención por agentes de la policia local de Ferrol de ANTONIO PEREZ CRIBEIRO  y habría encomendado a su subordinado XOSE GAGO la redacción del artículo sobre lo acontecido.

Y es que tales correos vendrían a demostrar , de una parte, que JULIO FLORES habría participado o mediado en el nombramiento de EMILIO MARTINEZ, como jefe de la policía local de Ferrol ( Cuerpo policial que practico la detención en Ferrol del testigo ANTONIO PEREZ CRIBEIRO) , así como  la estrecha relación que podría existir entre el teniente – alcalde del Ayuntamiento de Coruña,  JULIO FLORES  y el delegado de la voz de Galicia en Coruña, FRANCISCO ESPIÑEIRA, con el que habría intercambiado algunos correos electrónicos sobre la contratación de recomendados y la facilitación de curriculums”.

Se queredes información dos concelleiros de Marea non vos preocupedes, nun futuro moi próximo vou proporcionar información dabondo. Prometo sorpresas.

Deixa un comentario