Unha “minoría” de policías nazis

A semana pasada estalou unha auténtica conmoción ao facerse público as mensaxes dun chat de certos policías municipais de Madrid. Como sempre, os medios de desinformación publicaron os mails porque daban morbo, pero coidáronse moito de manchar o menos posible a imaxe da institución policial. En todo momento afirmaron que eran unha minoría que non podía manchar o bo nome da policía, que os axentes fan unha grandísima labor diario en defensa dos cidadáns, que son os máis bos, os máis valentes e os máis mellores e demais memeces. Nin que dicir ten que para facernos tragar esa falacia tiveron que ocultar os mails realmente máis importantes, que son nos que se producen as queixas do policía que interpuxo a denuncia:

Policía denunciante: “Ni de coña un moderador administrador en un chat de policías admitiría mensajes ensalzando a Hitler”.

Un moderador responde:”no voy a ser quien diga yo a los compis lo que tengan o no que poner. Y tu tampoco”.

Policía denunciante: “Funcionario de policía amenazando de muerte… ensalzando a Hitler… usando en sus mensajes de la xenofobia y el racismo… incluso con aplausos.. con docenas de administradores sin sentido”. “Yo lo que alucino que  a mi se me llame la atención por decir ciertas cosas y aquí se insulte y se desee la muerte de la Alcaldesa, además de amenazar a compañeros con agredirle por precisamente sus ideas, por no compartir el mismo pensamiento”. “Creo que habéis confundido la profesión”.

Algún dos axentes “democráticos”: “Somos justicieros. Impartimos justicia. Tu si que estas confundido pero no sabes cuanto. Estamos donde debemos. En la calle. Matar es nuestro lema”.

E é que quere que pasemos por alto o realmente relevante. Nese chat non había 4 frikis nazis, senón que é un chat no que chegaron a participar máis de 200 policías municipais de Madrid. Como se pode ver, os nazis poden expresar a súa opinión con total liberdade coa oposición dun único axente e o beneplácito dos numerosos administradores. Nada que ver co calvario que está a pasar o policía denunciante. Un moderador non dubida en defender a liberdade dos seus “ compis” (así é como se refire aos policías nazis) ao mesmo tempo que lle recrimina a súa postura, pártense o cu cando lles di que se equivocaron de profesión deixándolle claro que “tu si que estas confundido pero no sabes cuanto” e chegando ao absurdo de expulsarlle do chat mostrando claramente cal era o sentir maioritario destes “ garantes da orde e a lei”. Por se queda algunha dúbida da postura maioritaria dentro da policía non hai máis que mirar a reacción dos sindicatos maioritarios:

-CSIF (sindicato maioritario da policía local en España): critica “la conducta de aquel o aquellos que, valiéndose de su condición de miembro del citado grupo privado de mensajería, hayan divulgado sin la autorización de sus participantes tanto conversaciones privadas como datos personales de los que participaban”.

-CPPM (sindicato maioritario na Policía Municipal de Madrid): saca un comunicado bastante surreslista (http://www.cppm.es/accion-sindical/conversaciones-privada-en-el-ambito-publico) no que comeza cun tímido “ CPPM no aprueba las opiniones que parece ser, se han expresado en dicho chat” (o polo menos non o imos a apoiar públicamente, añadiría eu) para seguir con maravillas do tipo: “hay que condenar que expresiones privadas se hagan publicas por parte de un integrante del mismo ¿a saber por qué?”, “Buscar en el tiempo comentarios aislados sin conocer el contexto en el que se expresan es cuanto menos sorprendente”. “CPPM anima a los Policías Municipales a no seguir alimentando esa publicidad negativa que un individuo ha pretendido dar y, que está causando mucho daño a nuestra imagen en los medios de comunicación”. Como se pode ver un comunicado durísimo contra o policía denunciante e de clarísima defensa dos policías nazis, incluso falando de comentarios fóra de contexto!!!???

Tambén os “amigos” de foropolicia animáronse a abrir un fío sobre este chat: (https://www.foropolicia.es/el-chat-de-la-verguenza-t18726-20.html) cun título moi esperanzador: “el chat de la vergüenza”, mágoa que despois nos comentarios se vexan moitísimas máis críticas ó policía denunciante que ós policías nazis. Aproveitando que falamos de foropolicia e lembrando que este sí que é un foro aberto a todo o mundo (aquí non vale o de: “é un chat privado”), os deixamos unhas lindezas publicadas neste foro:

Esto é o que opinan de nós:

-“Espero que no vean la luz del sol” (los anarquistas detenidos).

-“La mayoría o son “iluminados”, o niñatos o simplemente desechos sociales”.

-“SEBASTIÁN escribió:Acaba un terrorismo y empieza otro . Y , como no , uno de los objetivos principales : La Policía .

Que bien hice en comprarme una herramienta personal y empezar a llevarla encima habitualmente en según que zonas.

Algún día uno de estos personajes (los anarquistas)  se va a llevar un susto que no se espera”.

E isto é o que dicían do Solitario, como podedes ver  tan valentes son delante dun teclado do ordenador como cobardes cando se enfrontaron a él cara a cara:

“Yo voto por la opción… hay señor juez, que al verse acorralado se suicidó de 4 tiros en el pecho”.

“Mejor aún se metió 45 por el ojo del culo y se vació el cargador al verse acorralado el hijo de…”.

“Menudo hijo de put.a a ver si lo trincan ya y le meten el plomo que se merece”.

“Le tenían que haber dado una pequeña oportunidad de reacción para darle matarile”.

Desde a Audiencia Nazional xa nos confirmaron que despois de estudar todos os facebooks de chavalitos quinceañeros que fan chistes negros sobre grandes demócratas como Carrero Branco ou Ortega Lara, despois de estudar todas as letras de todos os grupos politicamente incorrectos, despois de estudar todos os artigos de blogues alternativos, despois de escoitar todos os audios de todas as charlas impartidas en todos os centros sociais na última década, despois de analizar todas as nosas conversacións privadas por móbil e despois dun longo etcétera, despois de todo isto, o primeiro que pensan facer é poñerse a estudar os comentarios dos pistoleiros de foropolicia para ver se constitúen un delito de odio. Como podedes ver a lei é igual para todos.

 

Para terminar déixovos unha selección dos mellores whatsapps destes grandes “demócratas” que velan polos nosos dereitos e a nosa seguridade. Non vos preocupedes, xa sabedes que só son unha “minoría”, como tamén son unha “minoría” os que tiñan fotos de Hitler nas súas taquillas dun cuartel policial de Galicia, como tamén son unha “minoría” os antidisturbios que cargan de forma indiscriminada e salvaxe nas manifestacións, como tamén son unha “minoría” os policías que colaboran cos chulos de putas a cambio de droga e sexo como na Operación Carioca de Lugo, tamén son unha “minoría” os que están implicados en escándalos de corrupción como a trama Grampa recentemente destapada na que se lles imputan delitos de organización criminal, fraude ás administracións públicas, prevaricación, suborno, malversación de caudais públicos, delitos contra a Facenda Pública e delito continuado de branqueo de capitais, tamén son unha “minoría” os policías que acosan aos inmigrantes coa única intención de chegar á cota de detención de inmigrantes ilegais que lle fixou un superior, tamén son unha “minoría” os policías que colaboran nos desafiuzamentos de familias enteiras e, sobretodo, tamén son unha “minoría” os policías que cometen os abusos de autoridade que temos que padecer no día a día. O dito, imos ver como pensan esta “minoría” de policías descarriados:

 

“(Ana Pator) adora las pollas moras y estará desenado comerse una, harta ya de la polla sebosa de su marido la cerda hija de la gran puta”.

“La pena es q no se muere  junto a su marido y a unos pocos de comunistas”.

“Ojalá sea ella una de las víctimas la próxima vez. Y ella y el indeseable de su marido”. “Su familia primero xfavor”.

“Ojalá explote la sexta con todos ellos dentro y q ese día esté también Pablo Iglesias y Rufian”. “Pero que tengan una muerte lenta y agónica para que de tiempo a que les entrevisten alguno de los compañeros de la secta”.

“Hay q comenzar con las cazerias de guarros”. “Panda de hijos de la gran puta”. “Los moros y los q los defenden”.

“Menudas mariconas… y si no están a gusto…Que se vayan a tomar x culo”. “O mejor q se mueran”.

“Yo los tiraba al mar (a los inmigrantes”. “Comida para peces”.

“El napal no lo inventaron para quemar basura así”. “Estoy contigo napal para los guarros”. “Si es que eso cuesta dinero y estos no lo merece”. “Lo ahorras en ayudas a la integración”. “Otra opción puede ser el incrustarles casquillos vacíos en la nuca a martillazos”.

“Este señor (Hitler) sí que sabía como hacer las cosas”. “Este señor es DIOS!!!!”. ”Eso es un señor de los pies a la cabeza”. “Ya estarían echando humo las chimeneas sin parar si estuviera el al mando”.

“Hay que borrar del mapa a los paises islamicos”.

“Lo que es terribles es que ella (Manuela Carmena) no estuviera en el despacho de Atocha cuando mataron a sus compañeros”. “Que vejestorio más despreciable”. “Que se muera la zorra vieja ya”. “Hija de la grandisima puta roja de mierda mal parida”.

“El fascismo es alegría”.

“Los comunistas teneis los días contados”.

“Correr guarros siempre es bueno jejejeje”.

“Ay una bomba (en Lavapiés)”. “Ahí hay que entrar con lanzallamas y bayonetas”.

“y electrificar ya la puta valla de Ceuta y de Melilla”. “Que se mueran de hambre”. “No me dan ninguna lastima”. “No tienen para comer y parecen ratas pariendo”. “Q se vayan todos a tomar por culo a sus países con todos los progres de mierda de podemos y con la escoria de los antisistemas”. “Yo abría la llave del gas y los despiojaba”. “Esto con Franco no pasaba. Ya traía el a la guardia mora con contrato y licencia “pa matar”. “Es mejor la lapidación… gran invento”.

“Kas ratas solo deberían tener derechos de ratas”. “Solo deberían tener derecho a permanecer en silencio”.

“Muchas felicidades Fhürer”, “14/88” ( símbolo en honor a David Lane, supremacista blanco y Heil Hitler).

“Mas patriotismo y amor fanatico a la nación”.

“Hay que matar al cerdo ese de coletas (Pablo Iglesias)”.

“Me limpio el culo con el diálogo. No se dialoga con cerdos”.

“Y no les daría un día como hoy (manifestación independentista en Cataluña) a los moros por atropellar personas? Podian hacer un favor a la humanidad”.

“1 muerto en Europa vale más que toda Africa junta”.

“La verdad es que yo me alegraría si sufriera un accidente y tuviera una muerte agónica”. “Ella y todo su equipo de gobierno”.

Deixa un comentario